Het begin (1891 – 1914)

1893 – Emile Levassor (aan de stuurstok) en Hippolyte Panhard (zoon van René Panhard)1893 - Emile Levassor (aan de stuurstok) en Hippolyte Panhard (zoon van René Panhard)

1902 – Een 15CV (3.296 cc) met de door Krebs ontworpen “Centaure” motor, die niet meer op Daimler patenten berustte. De carrosserie is van Henri Labourdette.
1902 - Een 15CV (3.296 cc) met de door Krebs ontworpen "Centaure" motor, die niet meer op Daimler patenten berustte. De carrosserie is van Henri Labourdette

1906 – Het topmodel van Panhard: de 50HP met een 10.560 cc 4-cilinder motor. een voertuig voor koningen! Hier met Koning Alphonse XIII van Spanje tijdens een Auto Concourse ter gelegenheid van het huwelijk van de Vorst. Een burgermeisje reikt hem een glas water aan…
1906 - Het topmodel van Panhard: de 50HP met een 10.560 cc 4-cilinder motor. een voertuig voor koningen! Hier met Koning Alphonse XIII van Spanje tijdens een Auto Concourse ter gelegenheid van het huwelijk van de Vorst. Een burgermeisje reikt hem een glas water aan...

1907 – Ook in Groot Brittanië was Panhard het meest vooraanstaande automerk. Hier een 18HP Phaeton in Schotland.
1907 - Ook in Groot Brittanië was Panhard het meest vooraanstaande automerk. Hier een 18HP Phaeton in Schotland.

1908 – Een 18HP Charabancs
1908 - Een 18HP Charabancs

1909 – De gesloten carrosserie is in opkomst: Een 18HP Limousine op straat.
1909 - De gesloten carrosserie is in opkomst: Een 18HP Limousine op straat.

peterbreedlogocitroenkuiper