webmaster@panhardclub.nl
Panhard Automobielclub Nederland
  • De Panhard club
    • Het bestuur
    • Clubactiviteiten
    • Login pagina
  • Nieuws
  • Agenda
  • Het merk Panhard
    • Het merk Panhard
    • De Panhard fabrieken
    • Panhard in Nederland 1898 -1940
    • Panhard in Nederland 1947 – 1956
    • Panhard in Nederland 1956 -1967
    • Panhard in Nederland 1968 – heden
    • Niet iedere Panhard is een Panhard!
  • Onze auto’s
  • Panhard techniek
  • Race & Rallye & Records
  • Panhard Koerier
  • Vraag & Aanbod
  • Panhard Onderdelen
  • Links
  • Contact
    • Contact
    • Disclaimer
  • Menu principal Francophone
Selecteer een pagina

Elektrische installatie, ontsteking

  • Ontsteking renoveren? Doen!!
  • De lange weg van de krukas naar de verdeler
  • De ‘123’ ontsteking
  • Ontstekingsvervroeging / toerental
  • De condensator restaureren
  • De ontsteking
  • De Ducellier ontsteking / verdeler
  • De Ducellier spanningsregelaar
  • De Ducellier startmotoren en dynamo’s van de PL17 (en andere typen)
  • Een betere vonk!
  • Elektronische LED clignoteurs (voor een Dyna Z)
  • Brandgevaar en hoe dit te beperken

 

  • Cursus Elektro voor Panhardisten door RIes Kruidenier
  • Microcontroller gestuurde CDI ontsteking
  • Voetplaat ontsteking / verdeler vervangen
  • Alles over bobines
  • Alles over de spanningsregelaar en de dynamo
  • Dynamo / spanningsregelaar combinaties in de naoorlogse Panhard Modellen
  • 1918/1919 Panhard Vrachtauto A-B, elektrisch schema
  • Alarmlicht op de Panhard
  • De E-Spark, wat is het en hoe installeer ik dat ding
  • Vergelijkende test traditioneel / E-Spark
  • Volgen

Panhard Automobielclub Nederland

  • Facebook