De meer dan vijftigjarige sloten van onze Panhards willen wel eens haperen, soms blijkt een schroevendraaier genoeg om het slot te openen. Deze en meer ongemakken zijn gemakkelijk te verhelpen. Lees de handleiding onder ‘Techniek >> Diversen >> Cilindersloten Panhard’ of klik hier om rechtstreeks te gaan.
Meest recente berichten
Archief
Categorieën
- Advertenties
- Affiches & Folders
- Agenda
- Antwerpenrit 2016
- Auto's 1880 – 1900
- Auto's 1901- 1920
- Auto's 1921 – 1940
- Auto's 1945 – 1967
- Bestuur
- Boeken
- Carburatie, brandstofsysteem
- CD
- Club
- DB
- DB Beschrijving
- De 24
- De 24 beschrijving
- Derivaten
- Diversen (Club)
- Diversen (techniek)
- Dyna X
- Dyna X beschrijving
- Dyna Z
- Dyna Z beschrijving
- Dynavia
- Elektrische installatie, ontsteking
- Fabriek
- Film
- Folders
- Fotowedstrijd
- Frans
- Gallery
- Geen
- Het begin 1891-1914
- Identificatie, gegevens modellen
- Instructie
- Internationaal
- Junior
- Junior beschrijving
- Klassieke Panhards 1910 – 1940
- Koerier
- Koppeling , versnellingsbak, aandrijfassen
- Leermomentjes
- Logo's en sliders
- Menu pagina's
- Militair
- Miniaturen
- Motortechniek
- Najaarsrit 2017
- Najaarsrit 2018
- Nieuws, berichten
- Onderdelen
- Panhard documentatie
- Panhard Voertuigen
- Panhard, algemeen, merk
- PL 17
- PL17 beschrijving
- Praatavonden
- Race en Rallye
- Remmen
- Restauratie
- Ripl 2018
- RIPL2019
- Ritten
- Roadtests
- Sleutelen
- Smering, oliepomp, filter
- Statuten, verslagen etc.
- Structuurfoto's teksten
- Sturen, Wielophanging, banden
- Techniek
- Voorjaarsrit 2017
- Voorjaarsrit 2018
- Voorjaarsrit 2019
- Vraag en Aanbod
- Vrachtauto's en bussen
- Website
- Werkplaatshandboek, handleiding, sleutelen
Recente reacties